מחשיבים את עצמכם לגאוני פייסבוק? כאלו ששולטים בכל מה שחדש בעולם הדיגיטלי ומכירים כל גאדג'ט שקיים? כזה הוא ליאור צורף - אבל זו רק ההתחלה. צורף הוא מומחה לטכנולוגיה ודיגיטל, ועוד יותר מזה: אדם שמשקיע רבות בחקר העתיד הטכנולוגי ובניסיון להבין מה עוד צפוי לנו בעתיד.

אודות

היום, ליאור צורף הוא מרצה מבוקש מאוד, שרבים משתוקקים לשמוע את מה שיש לו להגיד בכל מקום - אפילו בכנס TED העולמי והידוע. הביקורות משבחות את ליאור צורף כמרצה מעניין, כריזמטי ומעניין, שירתק את כל הנוכחים ואולי אפילו ייתן לכם טיפ קטן לקראת הדבר הגדול הבא.

לצורף רזומה עשיר של הרצאות במגוון תחומים, עם אוריינטציה ברורה לתחום הדיגיטל והרשתות החברתיות. בעמוד הבא תוכלו לקרוא קצת על קורות חיים ופעליו, כמו גם רשימת הנושאים המרכזיים של הרצאותיו בנושאי דיגיטל, טכנולוגיה, חכמת ההמונים והתנהגות רשת האינטרנט.

צורף הוא יליד 1970, נשוי ואב לשלושה. בעל תואר ראשון ושני בהנדסת מערכות מידע, ובימים אלו עובד על דוקטורט באוניברסיטת בר אילן. במשך 14 שנים עבד במייקרוסופט ישראל בתפקידים שונים, ביניהם סמנכ"ל שיווק של חטיבת האונליין (תפקידו האחרון בחברה), שם למעשה החל לצבור את הידע העצום והעניין בתום הדיגיטל והטכנולוגיה.

ליאור צורף הוא היום חוקר של תחום חכמת ההמונים, יועץ אסטרטגי, בלוגר, מרצה ומלמד את תחום חכמת ההמונים והשיווק הדיגיטלי במכללה למנהל ובאיגוד השיווק הישראלי. מעביר הרצאות מזה 15 שנים.

לפני מספר שנים סיפר לחברו על החלום שלו: להיות מרצה בכנס TED העולמי, כנס שנחשב לאחד היוקרתיים בעולם (קיים מאז 1984), בו הרצו אושיות כמו ביל קלינטון, ביל גייטס, בונו ועוד. החלום הזה אכן התגשם, כאשר צורף הוזמן להרצות על חכמת ההמונים כמובן, בכנס TED שהתקיים בשנת 2012 בלונג ביץ' אשר בקליפורניה. מבחינתו, זו הייתה סגירת מעגל אמתית ונקודת ציון היסטורית.

כיום, מלבד שלל הפעילויות בעולם 'האמיתי', מחזיק צורף אתר משלו, מנהל יחד עם חברו יוסי תאגורי וידאו בלוג בשם 'שידורי הניסיון של יוסי וליאור' ומשתתף בעזרות אירועים, דיונים וכנסים בתחום בו הוא מבין טוב כל כך.

ליאור צורף מתמחה בדיגיטל, בטכנולוגיה, בחכמת המונים, בהתנהגות רשת האינטרנט והגולשים שמניעים אותה ובכל דבר שקשור לאלו.

הרצאות

  • מיתוג אישי באמצעות רשתות חברתיות: כיצד אפשר להשתמש ביכולות של הרשתות החברתיות כדי למתג מוצר, עסק או אדם? מהן המטרות שאפשר להשיג באמצעות הרשתות החברתיות? איך השימוש ברשתות החברתיות יכול לשנות את רמת החשיפה למותג?
  • שיווק דיגיטלי: הרצאה מומלצת במיוחד לאנשי שיווק ופרסום, גם כאלו שנמצאים בתחום כבר שנים. מדברת על מהפכת השיווק שיצרה האינטרנט וי?צרו בעיקר הרשתות החברתיות, על כך שהיום אנשים קונים מוצרים בהמלצת חברים ולא בעזרת פרסומות ואיך אפשר לנצל את התכונה הזו לטובת המותג.
  • מהפיכת המדיה החברתית: מה עשו הרשתות החברתיות להתנהגות שלנו, לחברה שלנו? הרצאה שמתמקדת בשינויים שעברנו מאז נכנסו הרשתות החברתיות לחיינו ומה עוד צפוי לקרות בעתיד.
  • חכמת ההמונים והגשמת חלומות: הרצאה המבוססת על ההרצאה המפורסמת שהעביר צורף בכנס ה-TED ומספרת על רעיון חכמת ההמונים, מקורו, השפעתו והשימושים שאפשר לעשות בעזרתו כיום, בסביבה החדשה שבה אנחנו מבלים - סביבת האינטרנט החברתית.