העידן הנוכחי, בכך אין ספק, מושתת על שיווק ויכולת מכירה: הן כשזה נוגע למוצרים, והן כשזה נוגע לבני האדם כמכלול. כתוצאה, רבים פונים לייעוץ אישי, שנועד לשפר אצלם את היכולות החשובות האלה. היועץ הארגוני אלימלך יפה מעביר דגשים אלה, כמו גם רבים אחרים, במסגרת הרצאותיו.

אודות

תחילת הקריירה של אלימלך יפה החלה עם סיומו, בהצלחה, של תואר ראשון במנהל עסקים. מאז, הוא החליט לרתום את כישוריו להנחיית אחרים, והחל לשמש כמאמן וכמנחה אישי. ההתמחות העיקרית שלו היא בשיפור יכולות השיווק והמכירה, בקרב אנשי פרטיים וחברות עסקיות כאחד.

אלימלך יפה הוא הבעלים ומנהל המכון לאומנות המכירה והתקשורת. מזה שנים, מעניק הוא במסגרת זו ייעוץ וליווי (פרטי, מוסדות חינוך, חברות ומפעלים), ועורך הרצאות, סדנאות, חוגי בית וקורסים בנושאים שונים. הוא מנחה אנשים פרטיים, מנהלים, אנשי שיווק, יזמים ועוד. כמו כן, במהלך השנים הקים יפה את "אתגר", במה לביטוי עצמי.

אלימלך יפה הוא מספר סיפורים מקצועי, וכתב, במסגרת זו, את הספר "רכבת חיי". התמחות אחרת שלו, בתחום המדיטציה, באה לידי ביטוי בחיבור "גורמים טועני ומשביתי אנרגיה".

ההתמחות העיקרית של אלימלך יפה, כאמור, היא בתורת המכירה והשיווק. בהקשר הזה, הוא מעניק כלים מעשיים ופרקטיים כאחד, וזאת תוך התאמה מוחלטת לקהל היעד אשר עומד מולו. כישורים אחרים אשר הוא מסייע לשפר נוגעים למוטיבציה, הישגיות, ניהול, מיקוח וכיוצא בזה.

אלימלך יפה מכיר בחשיבותו של ההומור בכל שלב בחיים, ומומחה בניצול יתרונותיו לאינספור צרכים.

הרצאות

מזה שנים, מעביר אלימלך יפה מגוון רחב של הרצאות במגזר הפרטי והעסקי. כל הרצאותיו נחשבות למרתקות, והן מועברות באופן קולח ומלא הומור. נכון לעכשיו, הרצאותיו המבוקשות של אלימלך יפה הן:

  • הומור כדרך חיים – גורמים טועני אנרגיה ומשביתי אנרגיה בהומור - נאחת ההרצאות המרכזיות של יפה, במסגרתה הוא בוחן את היכולת לעבוד ולהתנהל בהומור, מעניק כלים ורעיונות לשיפור העצמי ולהגברת החיוניות שלו, עוסק בנושאים הנוגעים לזוגיות ולמשפחה, וכל זאת עם דגש על מציאת ההומור בסיטואציות אלה.
  • אמנות השיווק אנשי שטח וטלמרקטינג - הרצאה העוסקת בפיתוח מיומנויות המכירה, שירות לקוחות והגעה למצוינות בשירות.
  • מוטיבציה- דגשים הנוגעים לפיתוח מוטיבציה גבוהה, לחיזוקו של הביטחון העצמי וללקיחת אחריות על נושאים שונים.
  • "דרמה" של לקוחות- כיצד ניתן להפוך את הלקוחות למנוף להנאה, דגשים בטיפול בלקוחות חדשים או קשים והימנעות מהתייחסות סכמתית ללקוחות.
  • סוגי משאים ומתנים- הרצאה המעניקה דגשים לגבי התמודדות עם משא ומתן, וכן לגבי ניהול משא ומתן רווחי ככלי יומיומי לעבודה לכל אלה, ניתן להוסיף את הסדנאות והקורסים המועברים על ידי אלימלך יפה, בנושאים דוגמת אומנות המכירה, מציאת פרנסה, מיומנויות חשובות בניהול, הפעלת והקמת צוותי מכירה, הקמת עסק חדש וחיזוק עסק קיים ועוד.